środa, 10 lipca 2013

Josh Hutcherson jako przykład idealnego chłopaka

Portal internetowy The Huffington Post opublikował jakiś czas temu artykuł, w którym wymieniono 15 powodów, dlaczego Josh jest idealnym wzorem chłopaka. A o to argumenty, jakie zostały tam zamieszczone:

1. Troszczy się o sprawiedliwość w społeczeństwie (udział w organizacji SBNN).

Sbnn
2. I równość.

 

3. Nie wstydzi się być szalonym .

 

4. I się wygłupiać.

5. Zawsze wygląda świetnie.

6. Niezależnie od koloru jego włosów.


7. Zabierze Cię na kręgle.


8. I tańce.






9. Ponieważ jest romantyczny.


10. Jest gotów podjąć ryzyko w imię miłości.

Hunger Games: Catching Fire - Katniss and Peeta spark an uprising in the first full-length trailer

11. Jest całkowicie podekscytowany życiem.


12. Jest wrażliwy.


13. Ma prawdziwych, fajnych przyjaciół.

 http://jenniferlawrencebr.com/wp-content/uploads/2013/01/PCA-4.jpg

14. I ten uśmiech.


15. I w końcu - te okulary.


Z.

8 komentarzy:

  1. On jest idealny, chyba każda dziewczyna chciałaby kogoś takiego, mieć przy boku : * Moim marzeniem jest spotkać kogoś tak wartościowego jak Josh < 3 kiedy nowy wpis? Jestem stałą bywalczynią bloga ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :DD I dzięki za zainteresowanie blogiem. :> Wpisy są wstawiane tak często jak tylko pojawi się jakiś news na temat Josha.
      ;) /Z.

      Usuń
  2. po prostu ideał, zgadzam się w 100 procentach z dziewczyną na górze:) mam pytanie : nosicie wstążki? (była taka akcja, a Hutchers mają miętową ;3)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, to znowu ja ;3 pewnie wiele polskich Hutchers ma twittera, w związku z tym pomyślałam, aby można było zrobić jakąś akcje na tt , może uda nam się być w trendach? :) przecież, warto byłoby ponieważ dawno nie widziałam nic o Joshu w trendach, a jeśli by to zobaczył, na pewno zrobiłoby się mu miło;) co o tym sądzicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o wstążkach, jednak nie miałam jeszcze okazji spotkać kogoś, kto by je nosił. :D
      Kiedyś na tt zagraniczni Hutchers próbowali dostać się do trendów, ale niestety im się nie udało. Z Polski jest nas raczej mało, jednak jeśli doszłoby ponownie do międzynarodowej akcji to postaram się tutaj napisać. Może wymyślą coś na premierę zwiastuna WPO? :>
      /Z.

      Usuń
    2. dobrze, miejmy nadzieję, że coś wymyślą.:) ja spotkałam wielu ludzi którzy noszą wstążki, ale jeszcze nigdy nie wiedziałam miętowej :/

      Usuń
  4. Heej, słyszałyście może jaki kolor wstążki noszą Hutchers? Bo chce taka nosić ale nie znam koloru :ccc

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego tak idealny facet trafia się raz na 100 lat. :( :( :( :(

    OdpowiedzUsuń