poniedziałek, 2 września 2013

WIDEO: Josh w wywiadzie dla Esquire Magazine!


W ostatnim czasie do sieci wypłynęło wideo prezentujące Josha w wywiadzie dla Esquire Magazine z okazji 80 lat istnienia tego czasopisma. Poniżej możecie obejrzeć klip oraz przeczytać tłumaczenie słuchanego tekstu:
Na imię mam Josh Hutcherson i mam 21 lat. Najlepszą radę jaką kiedykolwiek otrzymałem od kogoś, to była ta od Toma Hanksa. To jest coś, co powiedział do pewnej osoby, co później kilkakrotnie powtarzałem. To brzmiało tak: ,,Sława Cię nie zmienia, tylko wzmacnia twoją osobowość." I, biorąc pod uwagę moje wieloletnie doświadczenie [śmiech], mogłem to zdecydowanie zauważyć. Dobrzy ludzie stają się jeszcze lepsi, a Ci źli, jeszcze gorsi. Myślę, że to, na co najbardziej czekam, to posiadanie rodziny i życie pełne wrażeń i przygód. Zawód aktora jest niesamowity, bo daje nam ogromne możliwości, ale istnieje też inna strona życia, która nie ma nic wspólnego z tą profesją i nie mogę się tego doczekać: podróżowania, zwiedzania świata i tego wszystkiego.

Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz