czwartek, 3 października 2013

Cytaty z wywiadu udzielonego Seventeen Magazine!


Seventeen Magazine przeprowadziło w wakacje wywiady z obsadą "WPO" zadając aktorom pytania dotyczące ich pracy na planie. Przeczytaj co takiego ciekawego zdradził w rozmowie z nim odtwórca roli Peety - Josh Hutcherson! ;)
 ,,Kiedy oglądałem nagranie mojego pocałunku z Jennifer, zauważyłem ślad śliny - to było takie obrzydliwe! W tamtym momencie nie zdawałem sobie sprawę z tego, co się dzieje."

,,Nie mam szczęśliwego amuletu, który mógłbym nosić na planie, ale wziąłem ze sobą mój przenośny odtwarzacz! Zabrałem go, ponieważ muszę mieć przy sobie muzykę w każdym miejscu."

,,Przygotowanie dla mnie makijażu [na twarzy] zajmowało nawet 20 minut podczas tych dni, kiedy miałem zły dzień. - co zdarzało się dosyć często na planie! Zasłonienie moich tatuaży trwało również długo, około półtora godziny."
Z.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz